Leeftijd: 18 Geregistreerd op: 28-10-2008 Berichten: 2939
Geplaatst: 29-07-10 15:23 Onderwerp: Pax coaster ‘Cobra’ na 3 jaar vertraging geopend!
Pax coaster ‘Cobra’ na 3 jaar vertraging geopend!
Woensdag 28 juli was een feestelijke dag in het Zwitserse Conny-land. De eerste achtbaan van het park is dan officieel een feit. Met een hoogte van 42 meter maken bezoekers een soort vrije val mee. De baan bevat 1 inversie en heeft een maximale snelheid van 85 kilometer per uur. De veelbesproken attractie had veel tegenwind door tegenwerkende keuringsinstanties en veel leveringsproblemen.
Tekst en samenstelling: Parkcentrum
Bron: Themepark.nl _________________ IF LIFE GIVES YOU LEMONS, MAKE LEMONADE!
3 jaar over tijd...
Dat vind ik knap. Wat is er nou zo specifiek aan?
Elk staal/las bedrijf kan wel stukjes baan maken..
Dat ze nou niet konden rekenen waardoor alle stukjes niet paste is een ander verhaal _________________ Parkcentrum.nl, Wij zijn wél leuk!
Tegenwerkende keuringsinstanties . . . ehm . . . ik weet het niet hoor, maar ik denk dat je over een jaar blij bent dat de keuringsinstanties tegenwerkte anders had het karretje zich in de tussentijd zo in een steunpilaar gemanouvreerd. _________________ Attention sur Rock! cette attraction veux etre mise sous tension a 15 minute.
Toute le personel se trouver a l'interieur de gravity etre priée contacté la tour imediatement!
Geplaatst: 30-07-10 15:30 Onderwerp:
Het is maar net uit welk oogpunt je het bekijkt. Je hebt wel gelijk. Maar voor het park was het tegenwind. _________________ IF LIFE GIVES YOU LEMONS, MAKE LEMONADE!
Het mag dan misschien niet de meest geweldige achtbaan zijn. maar wat een show zeg, awesome! _________________ Attention sur Rock! cette attraction veux etre mise sous tension a 15 minute.
Toute le personel se trouver a l'interieur de gravity etre priée contacté la tour imediatement!
Geplaatst: 06-08-10 13:03 Onderwerp:
Volgens de website Parkworld.be is de Cobra nu alweer tijdelijk gesloten om het comfort te verbeteren. Persoonlijk denk ik dat het gaat om de aanhaak van de lifthill. Die gaat alles behalve soepel. _________________ IF LIFE GIVES YOU LEMONS, MAKE LEMONADE!
Hahaha, heb je 3 jaar de tijd. werkt het nog niet...
In die 3 jaar functioneerde de baan namelijk al wel, alleen niet veilig ( Afgekeurd, wel klaar ) _________________ Parkcentrum.nl, Wij zijn wél leuk!
Geplaatst: 06-08-10 23:30 Onderwerp:
En het park heeft bevestigd dat het om de aanhaak gaat. Volgende week moet de achtbaan weer geopend zijn. _________________ IF LIFE GIVES YOU LEMONS, MAKE LEMONADE!