Nou prima. Met van die nozzles achteraan de trein merk je namelijk niets van de splash als je in de trein zit. Vind het er best wel oke uitzien. _________________ Voor uitgebreide verslagen over de beste Europese achtbanen kijk je op RideReview.nl!
Volg Ride Review ook op Twitter en blijf zo op de hoogte!
Ride Review - A new view on rides
Oke, eigenlijk wat Jurnan al zei, zo zie je dat water in de trein ook, Prima!
Gaat lekker hard iig, daardoor is de baan eigenlijk te kort vind ik, er is nog genoeg eindsnelheid dus dr kon wat mij betreft nog wel een stukje bij aan, een krachtige helix ofzo ?
Voor meer verwijs ik jullie graag door naar onze vrienden van TPR, en dan is het nu tijd voor mijn persoonlijke mening over dit nieuwe monster in Port Aventura. En mag ik dat zeggen, ja, dat mag ik wel zeggen, wat een geweldige baan is dit geworden. Waar hij aan het begin nog over de heuvels heen leek te kruipen neemt hij ze nu met een lekkere snelheid. Het gebied rond de achtbaan is prachtig aangekleed en de treinen zijn geweldig. De splash klopt meer dan bij de banen waar deze achteraan door de trein worden veroorzaakt en die helix, just, WOW! Nja, ik ben fan van deze nieuwe toevoeging van Port Aventura en ik hoop hem snel te kunnen doen! _________________ La direction de l'hotel recomendé de tenir vos chapeaux, lunettes et tout autre objet que vous voudrez conserver dans cette dimension.
Ik vind het thema echt heel gaaf gedaan! Wel mag er nog wel even wat groen om de coaster heen worden gezet. En ik blijf bij mijn standpunt dat het station van deze coaster in Polynesia had moeten staan om zodoende de topcoasters te verdelen over het park. Als er dan over 3 jaar nog een Flying in Mexico was geprakt had je echt een toffe coasterbalans met in elk themadeel een A-Coaster. _________________ Voor uitgebreide verslagen over de beste Europese achtbanen kijk je op RideReview.nl!
Volg Ride Review ook op Twitter en blijf zo op de hoogte!
Ride Review - A new view on rides